18. elokuuta 2013

Tämä on alku äidiksi tulemiseen

Olen aina halunnut äidiksi. Lapsena vastasin kysymykseen "Mikä susta tulee isona?", -Äiti. Olin ajatellut kahta lasta siinä 27-29 välillä. En ajatellut, että kärsisin vauvakuumeesta vielä 24 vuoden iässä. Mutta niin siinä vain kävi.

Olen todennäköisesti aina sairastanut tätä sairautta. Sitä kutsutaan endometrioosiksi. Voin joskus myöhemmin kirjoittaa tästä lisää.

En jaksa uskoa, että raskaudun helposti. Niin moni asia on tällä hetkellä sitä vastaan. Olen ylipainoinen, paljon. Sairastan endometrioosia. Näissä on niin moni asia joka voi mennä pieleen.

Oikeastaan kun miehen kanssa päätimme aloittaa yrittämisen vuodenvaihteessa,  minua alkoi pelottaa. Entäs jos en voi saada ollenkaan omia lapsia.  Entäs jos vanhat tapani ovat niin tiukassa, etten saakkaan yhtään kiloa karistettua ennen yrityksen aloitusta. Entäs jos viimeinen opiskeluvuosi kärsii, kun ajatukseni kääntyvät jatkuvasti vauvaan. Entäs jos...

Tahdon äidiksi. Tavalla tai toisella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)