8. tammikuuta 2014

Kp34 ja suklaahimo

Voi luoja miten osaa ihmistä turhauttaa!

Toki osasin odottaa, ettei ne menkat sieltä välttämättä tule ollenkaan kun viimeksi tauon aikana ei niitä kuulunut puolen vuoden aikana kertaakaan luomusti. Osasyynä ihan varmasti mun ylipaino. Ja olihan kierto hyvin epäsäännöllinen ennen pillereitä. Joka kuussa ei menkkoja kuulunut. Nyt on menossa jo kp34.

Kuva

Olen tässä myöskin pohdiskellut tuota mun syömistäni. Tai lähinnä sitä, että mikä saa mut syömään niin paljon herkkuja. Tulin toissapäivänä kävelylenkillä siihen tulokseen, että olen addikti. Olen suklaa- ja sipsiaddikti. Mun mieleeni ei mahdu mitään muuta jos sitä suklaa-annosta ei saa kun sitä tekee mieli. Sipseistä on hiukan helpompi kieltäytyä, mutta suklaa. Voi suklaa sentään! Eilen oli pitkästä aikaa suklaaton päivä. Tänäänkään en ole suklaaseen koskenut, mutta arvatkaa miten paljon sitä tekee nyt mieli! :(

Kuva

Mietin, että mitä enemmän syön suklaata ja sipsejä odotusaikana, sitä suurempi vauva on, ja sitä kivuliaampi on synnytys. :D Joten ehkä tuohon ajatukseen pitää palata aina kun paha tarve iskee. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)