4. lokakuuta 2013

Endon kivut

Voi kipu.

Kipu.

Kipu.

Kipu.

Heräsin viime yönä kamaliin kipuihin alavatsalla. Se mun endohan se siellä. Olin odottanutkin kipuja jo saapuvaksi kun tänään piti menkkojen alkaa. Eilen oli jo jotain pientä ilmassa, mutten vielä lääkkeitä tarvinnut. No yöllä ne kivut sitten tuli. Valvoin osan yöstä, osan sängyssä kierien ja osan vessassa viettäen.

Olen nyt vasta herännyt miettimään, että onko sitä endoa kenties tulla suoliston pinnallakin, kun aina menkkojen aikaan on ripuliongelmia. Se saattaa olla kyllä syynä, mikäli on nettipalstoille luottaminen. Se ei ole hyvä juttu. Koska siinä tapauksessa siellä on endopesäkkeitä ja voi olla kiinnikkeitä ja siinä kohtaa kun niitä lapsia tosissaan alettaisiin hankkia, niin tulee varmaan eteen laparoskopia. Not so nice.

Olen huumattu. Olen huumannut itse itseni. Olen syönyt 1g panadolia ja 500mg panacodia. Niistä tulee huono olo, väsymystä, ruokahalu menee, huimausta. Toisin sanoen ihan järkyttävä työpäivä. Harkitsin ihan tosissani kotiin jäämistä, mutta koska töissä odotti tärkeitä juttuja, niin oli vaan raahauduttava ja kestettävä.

Pahoja kipuja ei nyt ole lääkkeiden ansiosta, mutta huono olo on sitäkin kamalampi.

Onneksi menkoista ei tarvitse kärsiä kuin neljästi vuodessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)