3. tammikuuta 2014

Myöhäinen ovis?


Kuva solunetistä.
 Olen tässä keskiviikosta lähtien etsinyt kauhealla vimmalla tietoa siitä, mikä ihme voisi aiheuttaa noin kamalan kivun toispuoleisesti ja yhtäkkiä. Mulla taitaa olla aika pitkät piuhat, kun en heti osannut yhdistää sitä limaa ja kipua yhteen! Ovis! Se sen on pakko olla. En kertakaikkiaan keksi muuta kun ne menkatkaan eivät tänään tunnu alkavan. Yleensä ne alkoi e-pillereiden kanssa heti aamulla.

Mulla ei ole koskaan ennen ollut mitään tuntemuksia oviksesta. Kipu oli ihan kauhea! o_O Pienikin liike ja väärä asento sai aikaan kamalan terävän kivun. Se oli jo ihan verrattavissa mun menkkakipuihini.

No, jos se tosiaan oli ovis, niin en osaa sanoa ehdittiinkö ajoissa tallettelemaan. (Kamala termi muuten tuo talletus! :D) Ekat kivut tulivat tiistaina, limat keskiviikkona ja eilen illalla vasta halailtiin. Ehkä ehdittiin ehkä ei. Mutta kaipa mä varmuudeksi kuitenkin teen r-testin viimeistään sunnuntaina. Ja jos ei tärppää niin odotetaan viikko-kaks ja testataan uudelleen mikäli ne menkat eivät ala.

Eilen juuri sanoin miehelle, että mulla pitää olla selkeä taistelusuunnitelma, jotta saan pään pysymään kasassa. :D Häntä vähän nauratti kun selittelin tätä testausaikataulua ja jatko suunnitelmiani. :D Hih!

Moniko tuntee sen oviksen? Ja miten?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)