15. lokakuuta 2015

Yk 10

Taitaakin olla ihan hyvä mennä gynelle ensi viikolla, kun ei tästä mun kropasta nyt enää ota selvää ollenkaan. Mulla nimittäin alkoi taas menkat. Luomuna!

Viime perjantaina piti taas hieraista silmiä kun kävin vessassa ja paperiin jäi jotain rusehtavaa. Ja niin ne menkat sieltä alkoivat. Kivut ovat pysyneet melkein kokonaan poissa 1g panadolilla. Kuumavesipullo on ollut ahkerassa käytössä. Tilanteet ovat olleet nyt sellaisia etten ole voinut vahvempia lääkkeitä ottaa, kun nukahdan pian tramadolin otettuani. Joten sillä panadolilla on menty. Vuodan edelleen, mutta nyt jo selviää pelkällä kuumavesipullolla.

En voi käsittää mikä mun kroppaa vaivaa. Onko mulla sitä endoa vai ei? Silloin parisen vuotta sitten lääkäri oli varma että lievänä mulla sitä on. Vajaa puolitoista vuotta sitten toinen lääkäri oli sitä mieltä, että mulla on PCO. Mä en oikein enää tiedä mitä mulla on ja missä ja onko mitään. En oo varmaan ikinä ollut näin sekopäinen oman kroppani kanssa. Luulin tuntevani kiertoni ja sen rytmit ja kivut ja mitä se kipu merkkasi. Nyt ihan rehellisesti sanottuna en tiedä mihin uskoa. Sama epätietoisuuden ja turhautuneisuuden olo palaa takaisin, joka mulla oli ennen sitä lievän endon diagnoosia parisen vuotta sitten. Onneksi mulla on se gyne ensi tiistaina. Aijon laittaa sen naisen ahtaalle ja vaatia vastauksia. Varmoja vastauksia, en arvailuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)