2. joulukuuta 2015

Kuulumisia

Nyt on metuja popsittu sitten pari liuskallista. Kaks pilleria päivässä. Ja voi herranjee mitä oireita! Ei ole paljon tehnyt mieli roikkua koneella, joten anteeksi radiohiljaisuuteni.... :(

Metut ovat saaneet mun kropassani aikaan kummia. Siinä mielessä, että oireilen kuin alkuraskaudessa. Pahoinvointeineen kaikkineen. Ja se pahoinvointi on miltei 24/7 läsnä. Yritän silti sitkeästi syödä sen kolme kuukautta niitä ja tikutella sitä ovista. Sen jälkeen on lupa luovuttaa niiden suhteen. :D

Mun sisko on monesti jo kysynyt, että olenko varma etten ole raskaana. Kyllä olen varma, jos tikkuihin on uskominen. Kahden viikon välein olen tehnyt r-testin. Ja aina ne näyttää negaa. Samoin kuin jokapäiväiset ovistikutkin. Nega. Nega. Nega.

Olen nyt myös jossain kummallisessa herkkukierteessä. Ihan järkyttävä hinku kokoajan saada jotain makeaa. Mitä tahansa. :( Juusto maistuu myös erityisen hyvältä nyt. Välillä tulee oikein himo siihen. :D Ja sitten on niitä ruokia, joiden haju etoo. Makkarat ja joulutortut ovat sen listan kärjessä. Onneksi glögi ja piparit maistuu ja tuoksuu vielä hyvältä! ;)


Ihanaa joulunodotusta! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)