19. joulukuuta 2013

Kaksplus

Kuulkaa! Ostin ensimmäisen vauvalehden! Miehen kanssa!! :D

En tiedä, minne sen piilotan, ettei kukaan näe sitä. En ollenkaan ajatellut sitä kaupan kassalla. Eikä minua mietityttänyt ollenkaan, mitä muut ajattelevat kun minä tuollaisen lehden ostan. Olin pelännyt sen ostamista, koska ajattelin, että se on sallittua vasta kun pullat on uunissa. :D Kaksplussassa vaan sattui olemaan mielenkiintoinen aihe kannessa, joka meni suunnilleen näin: "Eri linjoilla kasvatuksen kanssa? Ei haittaa!" Niinpä tuo lehti lähti meidän matkaan S-kaupasta sen kummempia miettimättä.

Ja voi jehna miten mielenkiintoinen se olikaan! Olen lukenut kaikki jutut jo varmaan kahteen kertaan. :D Miten pystyn pitämään näppini erossa noista jatkossa?? o_O

Onko muita vauvalehtien uhreja liikenteessä? ;)

Kuva huuto.netistä
Meillä alkoi myös Odotan. -blogin pitäjän, hyvän ystäväni kanssa yhteisprojekti. Sitä voitte seurata täällä: Sirottumia.

1 kommentti:

  1. Mä olen tilannut joskus aikoja sitten Vauva-lehdestä näytenumeron (saa tilattua varmaan edelleen) ja kaverin luona saan nykyään Kaksplussat luettua. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)