20. joulukuuta 2013

Sain haasteen!

Kuva: sxc.hu
Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.

Yksitoista asiaa minusta:

1. Olen koukussa HyvääPäivää -juomaan.
2. Rakastan joulua.
3. Olen puhelinaddikti.
4. Pidän virkkaamisesta.
5. Olen heikkona suklaaseen.
6. Työpöytäni on täynnä eri värisiä muistilappuja. Aina.
7. Minulla on tällä hetkellä punaiset hiukset.
8. Tapasimme mieheni kanssa baarissa.
9. En omista autoa.
10. Haluaisin muuttaa ulkomaille. Edes hetkeksi.
11. Minulla on ollut silmälasit kolmevuotiaasta asti.

Kysymykset minulle:

1. Suurin pelkosi? Pimeä, hämähäkit ja että jään yksin.
2. Paras piirteesi? Ystävällisyys ja kärsivällisyys.
3. Huonoin piirteesi? Sokerihiiri...
4. Kauanko olet seurustellut? 5 vuotta.
5. Miehesi huonoin piirre? Hän on kovin kärsimätön.
6. Mitä yhteistä sinulla ja miehelläsi on? Huumorintaju ja kotona oleminen.
7. Miehesi paras piirre ulkonäöllisesti? Peppu ;)
8. Mitä ajattelet juuri NYT? Että miten ehdin hoitaa kaikki joululahjavalmistelut.
9. Mitä olet syönyt viimeksi? Suklaakaramellin.
10. Mitä haluaisit syödä seuraavaksi? Kanasubin.
11. Miksi aloit kirjoittaa blogia? Selvittääkseni omia ajatuksiani vauvaprojektista.

Kysymykset haastetuille:

1. Kauanko olet potenut/podit vauvakuumetta?
2. Kärsikö/Kärsiikö miehesi vauvakuumeesta?
3. Tyttö vai poika?
4. Mitä mieltä olet äitiysvaatteista? Onko tarpeeksi valikoimaa?
5. Miten kuljet töihin/kouluun/jonnekin muualle?
6. Haaveammattisi on/oli?
7. Pelkäätkö esiintymistä?
8. Minne haluaisit matkustaa?
9. Pelkäätkö synnyttämistä?
10. Heikkoutesi?
11. Lempivärisi?

Minä haastan: Kaikki, jotka kynnelle kykenevät. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)