8. kesäkuuta 2015

Ylläripylläri kipu

Siinä minä olin. Keskellä kirppistapahtumaa. Myymässä vanhoja vaatteitani. Juuri oli eräs ystävä saapunut paikalle juttelemaan niitä näitä. Ja sitten yhtäkkiä alavatsaa kouraisee kipu. Ensin vähän pienempi ja sitten ihan valtava. Niin valtava, että oli istuttava alas. Oli mentävä sykkyrään. Niin valtava, että istuminenkaan ei tuntunut hyvältä.

Siinä minä olin. Keskellä päivää yhtäkkiä kärsimässä kamalasta kivusta alavatsalla ja selässä. Siinä toinen ystäväni, jonka kanssa olin myymässä kysyi yhtäkkiä, että onko kipuja ja miten ne nyt jo. Että hänen laskelmiensa mukaan ei vielä pitäisi... No ei pitäisi... Olin ihan yhtä äimänkäkenä kuin hänkin.

Ja siinä me seistiin keskellä kirpparitapahtumaa minä kivuista kärsien ja hän neuvottomana vieressä. Kohtaus kesti ehkä puolisen tuntia - tunnin. Sitten se hiipui pois ja olo oli kuin kipua ei ikinä olisi ollutkaan.

Nyt on menossa kp 31. Eli tässä kohtaa oikeassa elämässä olisi alkanut menkat. Liekö kroppa sitä yrittänyt, mutta feilasi taas... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)