27. toukokuuta 2015

Ovistestejä

Tein eilen ovistestin illalla. Yllättäen tikkuun piirtyi testiviivan lisäksi haaleahko toinen viiva! Tarkoittaako tämä sitä, että ovis voisi olla tulossa? Että kannattaakin testailla nyt joka päivä? Vai näyttääkö tikut aina haaleita viivoja...?

Kuva

Mulla on menossa nyt kp19 tänään. Kierto on teroilla jotain 65 päivän molemmin puolin. Mulla ei ole hajuakaan, että koska sitä pitäis testailla. :D Haha! Hyvät lähtökohdat!

Osaisko joku kertoa? Testaatteko edes oviksen saapumista jotenkin vai onko jotain muita takuuvarmoja keinoja tietää?

6 kommenttia:

  1. Mulla näyttää melkein aina toista haaleaa viivaa....

    VastaaPoista
  2. Ovistestit näyttää periaatteessa aina kaksi viivaa, koska LH:ta erittyy virtsaa aina jonkin verran. Siksi testi on positiivinen vasta sitten kun viivat ovat yhtä vahvat tai testiviiva on vahvempi :)

    Itse ajoitan ovistestailut aina valkovuodon laatua muutaman päivän tarkkailemalla (ovulaation lähestyessä valkovuoto muuttuu yhä runsaammaksi ja venyvämmäksi ja lopulta lähes läpinäkyväksi juuri ennen ovulaatiota, kuin kananmunanvalkuainen, sitten ovulaation jälkeen se muuttuu aika äkkiä niin että sitä on vähän eikä se veny lainkaan). Kannattaa kokeilla, jos ei tunnu ällöltä :) Koska sitä valkovuotoa on usein "kaivettava" ihan pohjalta saakka, toki varovasti ja puhtain sormin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!

      Mä joskus luin tästä valkovuoden tarkkailusta, mutta en ole sen enempää kyllä siihen kiinnittänyt huomiota. Vaikuttaa niin hankalalta tavalta... Tai sitten olen vaan laiska. :D Mitähän mies sanoisi, jos alkaisin kirjaamaan ylös tällaistakin asiaa. :D Haha!

      Poista
  3. Moi!

    Aihe on niin hauska mun vinkkelistä, että pakko laittaa kommenttia... Mä oon käyttänyt Clearbluen ovistestejä ja mulla ne toimii. Noihin viivajuttuihin en luota, kun ovat jotenkin niin hämäriä, että milloin on viivat saman vahvuiset... Clearbluessa tulee hymynaama, kun on oviksen aika.

    Se viittaamani hauskuus on siinä, että huomaan henkisesti myös oviksen olevan lähellä, kun mä huomaan läheltäni kaikki miehet ja tunnen olevani heistä vielä kiinnostunut lähes kaikista... :) Ja nimenomaan se kiinnostus on vain fyysistä... :) Ja kun ovis on aivan lähellä, niin sit se olo on vielä vahvempi. Toki siitä kaikesta saa myös oma siippa osansa, mutta se ei siinä oviksen lähestyessä riitä.... henkisesti oon siis aivan kiimainen narttu! Tokikaan en mitään ole häseltänyt muiden miesten kanssa. Ja siis kun se narttu-olo iskee missä vaan, kaupan kassajonossa tms.

    Että noista pointeista meikätyttö huomaa oviksen. Toki sillä Clearbluella se sitten aina varmistuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hauskasta kommentista! :) Paljonko nuo Clearbluen testit maksaa? Ei mulla oo varaa maksaa itteeni kipeäksi tikkujen vuoksi. :/ Tuo toki olisi kyllä kätevämpi, kuin ne mun jotkut halpikset....

      Mä olen yhden kerran pillereiden poisjättämisen jälkeen ollut melko varma, että ovis on käsillä. Silloin kohtasin eka kerran myös limatulpan. Kipuilua mulla on vuorotellen molemmin puolin alavatsaa, mutta ne on päällä kokoajan, niin eipä niistä voi tietää mikä voisi olla oire oviksesta.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)